دانلود رمان های ایرانی و خارجی
دانلود رمان های ایرانی و خارجی
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:, توسط ندا |

نام کتاب : کوله بار عهد

نویسنده : مهرداد انتظاری

فرمت : PDF

تعداد صفحه : 336 صفحه

دانلود رمان



نظرات شما عزیزان:

سعید
ساعت19:44---30 خرداد 1390
سلام دوست گلم من سعيد اميدي مدير وبلاگ p30pool هستم من با ديدن بار ها بارها وبلاگ شما در ليست اٌبديت شده هامشاهده کردمبراي همين تصميم گرفتم شخصا براي شما دعوتنامه اي براي عضويت در سايت بفرستم ,
عزيز دلم ,دوست عزيزم همانطور ميدانيد سايت هاي زيادي بر مبناي کسب دراٌمد وجود داره ولي ما نميتوانيم درامدي از اٌن ها به دست اٌوريم و علت ان پراکنده کار کردن است به همين علت من روشي ابداع کردم که شما با کمي تلاش به يک درامد ثابت دست پيدا ميکنيد فقط با کار کردن با يک سرويس دهنده نه 100تا سرويس دهنده "
احتياج به فکر کردن نيست چون من 1سال در اين زمينه تجربه دارم وخيلي شکست خوردم و العا با يک کولبار تجربه در خدمت شما عزيز دل هستم براي اين که با من ارتباط برقرار کني والبته به من هم کمک کني:2لينک زير را در دو new tabباز کن:
www.p30pool.loxblog.com
http://www.oxinads.com/?i=64927
سایت اول وب من وسایت دوم لینک ثبت نام
در سایت اکسین دز عضو شو و بیا داخل سایت من تا روش کسب درامد را به شما اموزش بدهم
با تشکر منتظ شما هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: